неділя, 16 червня 2019 р.

Рівняння фігур в прямокутній системі координат








Способи побудови кривих вищого порядку

Коническое сечение что это — Изображения и картинки

Pi Розгортання окружності кіл


Гіпоциклоїда з n куприками - це крива, що простежується точкою на колі, що обертається в колі, радіус якої рази n більший.  Гіпоциклоїда з двома стулками є дивною: це просто…
Ми кілька разів публікували математичні зображення на цьому блозі, але нещодавно я був вражений тим, як багато чудових математичних анімацій я бачив!  Так багато математики йде про рух, і приємно бачити візуалізації, які включають цей рух.  Минулого тижня Джон Баез і Грег Іган задули
Гіпоциклоїда з n куприками - це крива, що простежується точкою на колі, що обертається в колі, радіус якої рази n більший.  Гіпоциклоїда з двома стулками є дивною: це просто…


Гіпотрохоїд

"Під час мого життя, я відчував тягу до кельтської культури і, очевидно, його графічні дизайни заінтригували і захопили мене. Без страху зробити помилку, я думаю, що Triquetra є одним з найбільш визнаних з. (/ traɪˈkwɛtrə /; латинські три - "три" і quetrus "cornered") спочатку означали "трикутник" і використовувалися для позначення ...



Використання на практиці кривих ліній


як працює ключ

Супорт

landry


монети фільтрують


швейна машина

пістолет

гранада








1 коментар:

  1. Виконайте тест, щоб перевірити знання з геометрії (9 клас). Знайдіть відстань від точки А(-5;4) до осі ординат.Оскільки це будуть довжини love language test
    перпендикулярів проведених з даної точки до осей. Рівняння прямої. Рівняння прямої в прямокутній системі координат має вигляд: ax + ...Рівнянням лінії в ПДСК (прямокутній декартовій системі координат) називається рівняння виду: – неявне задання лінії;. – явне задання лінії,.


    ВідповістиВидалити